.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم آشنایی مدیران با کارکرد روابط عمومی ها

دبیر شورای روابط عمومی مازندران با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در تعامل دو سویه دستگاه اجرایی با مردم گفت: برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان با کارکرد روابط عمومی ها آشنا نیستند.

کمال رستم علی پیش از ظهر یکشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان روابط عمومی ادارات آمل از نگاه بی توجهی و عدم باور این پست از سوی مدیران که حاکم بر روابط عمومی ها به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات فعلی روابط عمومی ها در ادارات و نهادهای این استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته 80 درصد وقت شورای روابط عمومی مازندران برای تغییر نگرش مدیران نسبت به روابط عمومی ها صرف شد، افزود: برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان هم در این خصوص ارتباط مطلوبی با شورا نداشتند که این مسئله برای ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی ها صحیح نیست.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی های ما درگیر مناسبتهای سال هستند از آنان خواست به جای پرداختن به این موارد خودشان را چندین گام جلوتر از مناسبتهای سال قرا دهند.

رستم علی، شفاف سازی و نگاه مطالبه گری از ادارات از سوی روابط عمومی ها و ارتباط با رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید بستری در جامعه فراهم کنند تا با نگاه افکار عمومی هم به سمت ادارات معطوف و هموار شود.

فرماندار آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه در بخش روابط عمومی ها در ادارات این شهرستان مشکل وجود دارد، اظهار داشت: مدیران همچنان روابط عمومی ها را در سطح پایینی نگاه می کنند که باید این نگاه ها تغییر یابد.

علی اکبریان با اشاره به اینکه امروزه از روابط عمومی ها به عنوان یک علم و تخصص یاد می شود، اضافه کرد: مدیران روابط عمومی ها باید با تجزیه و تحلیل وضعیت ادارات خود مدیران بالا دستی خود را به کارهای عالمانه و آگاهانه هدایت کنند.

وی با بیان اینکه نگاه به روابط عمومی، نگاه به جامعه است، اضافه کرد: روابط عمومی ها باید این فرهنگ را در خود ایجاد کنند که برای مقطع خاصی بروز و ظهور کنند و در مقطعی فروکش داشته باشند بلکه این فعالیتشان باید مستمر و پایدار باشد.

فرماندار آمل به روز کردن اخبار و رویدادهای ادارات از سوی روابط عمومی ها را لازمه و نیاز برقراری ارتباط با رسانه ها و افکار عمومی جامعه دانست.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی اداره ای در شهرستان آمل که بتواند بیشترین اخبار مجموعه خود را در سایت موجودشان بروز رسانی از سوی فرمانداری شهرستان یک سفر زیارتیبه آنان پاداش داده خواهد شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.